Realisatie van de aanleg natuurlijke speelplaats bij de Klinkertunnel 2017

Het plan van het beleveniscollectief is, de realisatie voor de aanleg van een natuurlijke speelplaats bij de Klinkertunnel.
We gaan de komende zaterdagen aan de slag met de eerste fase, n.l. in het bosje zelf (op de plattegrond onderdeel C).
Het voetbalveldje ligt er al. In een vervolgfase gaan we nog met onderdeel B aan de slag. We doen dit samen met de bewonersorganisatie uit de Vosholen. Het plan is ook opgesteld door het beleveniscollectief in samenwerking met beide bewonersorganisaties en de gemeente.
Zoals gezegd gaan we de komende drie zaterdagen (18 maart, 25 maart en 1 april) in het bosje aan de slag.

Vrijwilligers zijn van harte welkom.

Klik op de foto hiernaast of hier voor de volledige straatplan "natuurspelen vosholen".